    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: CYFRA+ WYŁUDZA PIENIĄDZE!!!!!!!
    Date: Fri, 25 Jan 2008 18:27:42 +0100

    Seryozha wrote:
    [...]
    > muszę przeczytać te 30 kartek drobnego druczku ale zgaduję, że nie było
    > tam napisane WPROST, że po skończeniu się umowy będę MUSIAŁ płacić jeszcze
    > minimum przez 3 miesiące i to WIĘCEJ!

    "
    <klimonda> słuchaj stary!! wydymałem tych w plusie na 1200zł!
    <mario> tzn?
    <klimonda> no wchodzę do salonu proszę katalog, a tam że nokia N91 po 200 zł
    <klimonda> kurcze idę do komisu a tam za 1800 więc biorę
    <mario> i gdzie tu zarobek?
    <klimonda> no biorę po promocyjnej cenie 200 zł odliczją mi jakiś abonament
    400zł i wychodzi że 1200 po sperzedaniu jestem do przodu
    <klimonda>w ogóle to zapraszam Cię do knajpy aby oblać sukces :)
    <mario> eee... abonament płacisz co miesiąc przez 2 lata
    <klimonda> pojebany jestes chyba, to promocja byla
    " (http://bash.org.pl/143857/)

    Tak mi się jakoś skojarzyło ;).

    p. m.