  • Data: 2008-01-25 15:33:51
    Temat: Re: [CYFRA+] Czy umowa może PRZECZYĆ LOGICE ???
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Seryozha pisze:

    > "umowę można wypowiedzieć na miesiąc przed końcem jej obowiązywania"
    >
    > jeśli jest koniec jej obowiązywania to po co ją wypowiadać?

    Zakładając, że jest faktycznie taki zapis, to jest to co najwyżej
    niezręczność w użyciu słów. Umowa zawarta na czas określony przechodzi
    na czas nieokreślony, a na miesiąc przed upływem okresu, na jaki została
    zawarta, można ją wypowiedzieć. Tak należy to rozumieć i nie ma w tym
    nic sprzecznego.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz