  • Data: 2011-03-18 19:32:53
    Temat: Re: [CROSS-POST] Sprzedawcę "legalnego" softu
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.03.2011 16:57, Andrzej Lawa pisze:
    > Tylko że analogia jest bez sensu, bo seans filmowy jest "towarem"
    > jednorazowym.

    E tam, u nas grają ten sam film dłużej. To co idziesz na film, a potem
    mi odsprzedajesz bilet i ja wchodzę następnego dnia? Nie. Kupiłeś bilet
    z prawem do jednorazowego obejrzenia filmu. Analogicznie kupujesz system
    z prawem do używania tylko z danym sprzętem.

    Jak dla mnie logiczne, sensowne. Wystarczy tylko wyłączyć system Mi Się
    Należy.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek