    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <X...@1...0.0.1>
    <5fc833ff$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5fcabf83$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5fcb8092$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5fccca6b$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5fcd0ffc$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Subject: Re: COVID podejrzany o zakażenie traktowany jak zakażony
    Date: Mon, 7 Dec 2020 00:26:14 +0100

    W dniu 06.12.2020 o 23:59, Budzik pisze:

    > Chłopie, jak karetka odbija sie od kilku szpitali a wszedzie pełno
    > chorych to widocznie sie nie dało.

    I co jazda tam zmieniła?Nie dało się tego przez telefopn ustalić?

    > Pewnie mogła jechac ze 300km na drugi koniec PL ale chyba nie o to
    > chodzi.

    Pewnie nie.

    > O zdrowych krazacych karetkami nie słyszałem - wszystkie historie o
    > których słyszałem dotyczyły stricte pacjentów covid.

    A ja tak.

    > Zreszta nie chodzi tylko o krązenie, karetki czekały równiez przed
    > szpitalami ponieważ proces przyjecia pacjenta trwał godzinami, rowniez
    > ze wzgledu na to ze az tylu było pacjentów.

    Przede wszystkim z tego powodu, ze czekali na wyniki badań w kierunku
    COVID.

    > Serio mowisz? Umiera 70 tysiecy wiecej osób niz zwykle a ty sie pytasz,
    > po co rzadzacy mieliby wiedziec, dlaczego tak sie dzieje?

    Śmierć człowieka, wyjąwszy powiedzmy uciecie głowy, czy zastrzelenie,
    przeważnie jest skutkiem wielu czynników.

    > Ze kurwa co? Skad ten argument nagle wyciagnałes?

    Z przemyśleń. Ratownicy złożą wymówienia i za trzy miesiące nie będziesz
    miał systemu ratowniczego. Pójdą pilnować Stadionu, bo im więcej zapłacą
    - przykładowo.

    > Jeszcze raz powtorze - ty tłumaczysz sprawy oczywiste... które jak sie
    > okazuje w pewnych sytuacjach oczywiste nie sa.
    > Co robisz jako policjant jak masz 5 osób na słuzbie a nagle dostajesz
    > 10 zgłoszen o pilna interwencje bo ktos chce kogos zabic?

    Zwracam sie do jednostki zwierzchniej o wsparcie. Oni dysponują siły z
    ościennych jednostek, a na teren tamtych z tych dalszych.

    > Dlaczego?

    Bo poza nielicznymi wyjątkami nikogo nie interesuje, na co dokładnie
    umarł Kowalski.

    > Czyli to by oznaczało ze de facto jest jeszcze gorzej bo te 70tysiecy
    > to jest liczone optymistycznie a tak naprawde umarło z powodów
    > medycznych jeszcze wiecej osób...?

    Nie będą to duże różnice, bo znowu w tych wypadkach miliony nie ginął,
    ale ogólnie masz rację.

    --
    Robert Tomasik