  • Data: 2007-10-18 14:14:56
    Temat: Re: CBA produkuje przestępstwa
    Od: "mm" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Zabawski" <a...@k...pl> napisał w wiadomości
    news:ff7lh9$c1k$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Popełniła przestępstwo bo jest nieuczciwa, codziennie
    > miliony ludzi mają okazje popełnić przestępstwo ale
    > tego nie robią bo albo boja się kary albo są poprostu uczciwi.

    zalozmy , ze jestem wysokopostawionym urzednikiem....
    przychodzi do ciebie jakis znajmowy, ktorego znasz i wiesz, ze mozesz mu
    ufac..proponuje ci lapowke za zalatwienie jakiejs sprawy...
    duza lapowke.......1 milion, 2 miliony.........jak sadzisz ilu uczciwych
    ludzi by sie na to skusilo.? taka kasa odbiera rozum..... Z TEGO POWODU
    NIE WOLNO TAK PROWOKOWAĆ LUDZI (TZN KUSIC) LUDZI !
    Jesli sie okaze, ze CBA wybrala sobie ofiare, pracowala nad nia,
    zdobywala zaufanie, prala mozg, kusila.....to beda mieli cieplo....
    to nie jest chwytanie, a TWORZENIE przestepcy - TEGO ZADNYM
    SLUZBOM ROBIC NIE WOLNO !