  • Data: 2007-09-01 10:34:55
    Temat: Re: CBA
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin [3M] napisał(a):

    > Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:fbbces$4st$3@inews.gazeta.pl...

    >>> wyjaśni.Skupmy się wyłącznie na
    >>> 2. Szef CBA może zarządzić, na czas określony, czynności wymienione w
    >>> ust.

> [...]
    > wydawania, posługiwania się i przechowywania dokumentów, czas, na jaki
    > wydawane są dokumenty, czynności zapewniające ochronę dokumentów oraz ich
    > sposób przechowywania i ewidencji.
    >
    > I czy o niezbędności przekazania takiej wiedzy możemy przesądzać już
    > teraz, nie znając szczegółów toczących się spraw?
    > Premier, mający kontakty z V-ce może powinien wiedzieć o sprawie -
    > jeżeli w tej sprawie jest poza podejrzeniami - choćby dlatego, żeby do
    > całej sprawy nie wmieszał się "niechcący" wykonujący swoje obowiązki na
    > przykład kontrwywiad wojskowy ( o ile w ogóle coś takiego jest i pilnuje

    mozemy teraz przesadzac o niezbednosci przekazania tej wiedzy
    Kaczmarkowi. On nawet po to azeby powiadomic BOR o akcji nie musial znac
    jej sczegolow tylko sam fakt ze kogos maja zatrzymac i ewentulanie kogo.

    P.
    --
    Czy rzekomo nieskazitelny minister sprawiedliwości prokurator generalny
    Zbigniew Ziobro brutalnie zamordował młodą kobietę? Czy naprawdę dokonał