  • Data: 2007-09-01 07:27:21
    Temat: Re: CBA
    Od: "Marcin [3M]" <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > to jescze zobacz w sjp czym jest 'niezbedny' i odpowiedz sobie czy
    > Kaczmarek musial wiedziec co jak i dlaczego (to samo z Jarkiem).

    To odpowiedz proszę, gdzie w p.2 artykułu z początku wątku jest napisane,
    że wiedzę o działaniach CBA może mieć WYŁĄCZNIE prokurator generalny. To czy
    musiał, i czy zrobił - mam nadzieję, że się wyjaśni.Skupmy się wyłącznie na
    2. Szef CBA może zarządzić, na czas określony, czynności wymienione w ust.
    1, po uzyskaniu pisemnej zgody Prokuratora Generalnego, którego bieżąco
    informuje o przebiegu tych czynności i ich wyniku.
    i tym, czy implikuje to wiedzę w zakresie prowadzonych prac CBA jako
    zarezerwowaną wyłącznie dla prokuratora generalnego.