  • Data: 2022-06-16 08:21:48
    Temat: Re: Były policjant
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bezwarunkowo? Np. walczyć, nie aby pomagać ukrainie a postrzelać sobie
    > bezkarnie do kogoś?

    No przecież poniżej napisałem, że nie bezwarunkowo. No ale ten warunek
    to wypadałoby co najmniej uprawdopodobnić.

    > Tak to można argumentować przy popełnieniu każdego przestępstwa.

    No można - po to to zapisali na samym początku w art 1 KK.

    > No ta służba to chyba nie polega tylko na służbie, nie że od razu
    > gwałty, ale tam się chyba nawet i strzela do ludzi?

    No tak. Czołgi też im daliśmy - nie do parady:P

    > To trochę tak, że
    > skoro uważasz, a uważasz, że polska policja wielokrotnie daje dupy, to w
    > zasadzie czynem niskiej szkodliwości byłoby np. spałowanie tych
    > funkcjonariuszy od Stachowiaka. Myślisz, że sąd by tak uznał?

    Nie sądzę. Nie sądzę też żeby to była trafna analogia. Zapewne sam to
    podświadomie rozumiesz:P

    > Ja tylko mówię, że to nie jest MZ dobra klasyfikacja. Dlaczego np. nie
    > zwrócić się o pozwolenie do właściwego organu, a tylko w przypadku
    > odmowy kombinować? Coś po lini ochrony wyższego dobra?

    Zasada jest taka, żeby po prostu o nic nie pytać i się tym nie chwalisz.
    Prosząc jakiekowiek "organy" narażasz się po prostu na kłopoty. To jak z
    kulsonami - jak się da, to sprawę należy załatwić we własnym zakresie, a
    nie łazić na kusonariat, bo se tylko kłopotów narobisz, przeszkadając
    władzy w czekaniu na emkę. Nawet robert kiedyś tłumaczył, że ludzie nie
    rozumieją jak działa policja - oni zajmują się ogólnie zwalczaniem
    przestępczości a nie indywidualnymi przypadkami a potem ludzie nie
    rozumieją i przychodzą z nagraniem wykroczenia i adresem obwinionego. I
    nie rozumieją czemu dostają umorzenie z powodu niewykrycia sprawcy -
    rozumiesz, ci ludzie uważają, że policja powinna się zajmować ich
    prywatnymi sprawami:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!