    From: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bylo :"Jak to jest z robieniem zdjec"- nowe fakty
    Date: Fri, 10 Aug 2007 23:21:10 +0200

    Witam

    Johnson napisał(a) :
    > Niedługo przewinięcie dziecka będzie uznawane za molestowanie. Co ja
    > gadam, juz zdarzają się takie przypadki że rodzice w sporach między
    > sobą, jako zrzut wobec drugiej strony takie "rzeczy" podnoszą.
    > Degeneruje się nasza cywilizacja. Na szczęście ja tego nie dożyje ...

    Nie bądź taki pewien, że nie dożyjesz :-P
    To się już dzieje. Nawet jeszcze gorzej jest niż myślisz. Żona
    wręcz twierdzi coś przeciwnego. Są kochającym się małżeństwem. To
    chyba koleżanka żony zadenuncjowała gdzie trzeba. Sąd wie lepiej
    co się jakoby działo, niż małżonkowie. Oczywiście mam na myśli
    ten przypadek z kraju wiodącej demokracji z panem pochodzącym z
    Polski w roli głównej.

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B