  • Data: 2009-11-09 13:04:10
    Temat: Re: Byłe małżeństwo a zaległe opłaty za mieszkanie
    Od: kuba <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > Czyli w opisanym przypadku (bo *mają* 40 kzł) podzieli te pieniądze,
    > nie wnikając w zobowiązania, jak rozumiem.
    > Logiczne mamy prawo...
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Trochę nie wiem, co Ci się nie podoba ;)
    Przecież długi, w przeciwieństwo do aktywów, nie są wspólne. Od momentu
    zaciągnięcia zobowiązania zazwyczaj wiadomo kto i w jaki sposób ma dany
    dług zapłacić.
    Gdyby sąd mógł to rozstrzygać, to oznaczałoby to ingerencję w
    ukształtowane stosunki materialnoprawne i pewnie nie rzadko w prawa
    wierzycieli!

    --
    kuba
    www.fashioncorner.pl