  • Data: 2011-03-07 15:22:43
    Temat: Re: Butla gazowa w bloku mieszkalnym
    Od: RadoslawF <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2011-03-07 13:43, Użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > i czego dowodzi twoja wypowiedź?

    Że pewne wymogi ppoż obowiązywały już trzydzieści lat temu i można
    się było do nich przyzwyczaić.

    > moze sprawdź dzisiejsze wymogi, strefy ogniowe, systemy oddymiania,
    > winda w strefie izolowanej itd...
    >
    > klatki schodowe z drzwiami ogniowymi i oddymianiem mamy już w domu 6
    > piętrowym.

    Jasne straszne fachowo to brzmi a w praktyce oznacza że klatka schodowa
    musi być odrębną strefą z drzwiami o określonej wytrzymałości co oznacza
    dla przyszłych właścicieli wydatek rzędu kilkaset złotych na piętro,
    do rozbicia na wszystkich czyli koszt metra oscylujący od dwu do
    dziewięciu tysięcy wzrośnie o złotówkę, dwie góra trzy.
    Jak w takim bloku faktycznie mieszkanie się zapali to lokatorów
    wyprowadzasz na spokojnie przez nie zadymioną klatkę schodową.
    Jak dla mnie warto dołożyć te kilka zł. do ceny metra mieszkania.