  • Data: 2009-12-11 19:07:43
    Temat: Re: Butelki zwrotne
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news pisze:
    > Uprzejmie proszę o nietendencyjne przycinanie cytatów.
    > Czy ja może coś pisałem o sklepach które *dają papier*?
    > Pisałem o możliwości "niewzięcia nylonu".

    Ale nie ma takiej możliwości. Niech będzie -- sam se przyniosę papier.
    Już widzę, jak ją przekonam, żeby mi tak pakowała, skoro odmówiła nawet
    jak prosiłem o niepakowanie w folię metki tatarskiej, już w folię
    zapakowanej przez producenta. Stwierdziła, że musi zapakować osobno.

    > ...przejdź w "tryb socjalistyczny" i idź z własnym papierem :(

    Nie zadziała. Przykład bardziej drastyczny niż niepakowanie metki.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek