  • Data: 2010-02-07 17:54:44
    Temat: Re: Buciory...
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:6617.00000357.4b6efb0f@newsgate.onet.pl Czapla
    <k...@p...onet.pl> pisze:

    > No widzisz, to też są różnice kulturowe :). W niektórych kulturach
    > istnieje nieomylne przekonanie o pozaprawnej możliwości rozwiązywania
    > wszelkich problemów a inne kultury nie są aż tak zdeterminowane.
    Ba! W niektórych "kulturach" nawet to przekonanie skutecznie jest stosowane.

    > W moim kręgu kulturowym życie akoś nie zna takich przypadków :).
    Tym bardziej się zdziwisz, jak twój "krąg kulturowy" je pozna.
    A na razie ten twój "krąg kulturowy" wdycha smrody innego kręgu kulturowego,
    który się tym nie przejmuje.
    I tak jest prawda.

    > Zrobi się!
    A na początek przyklej gdzieś koło skrzynek pocztowych kartkę, że "prosimy
    przedstawicieli innego kręgu kulturowego o zaprzestanie pozostawiania obuwia
    na korytarzu" czy jakoś podobnie.
    Może poskutkuje...
    Chociaż wątpię, u nas coś takiego nic nie dało, po prostu kartki znikały i
    tyle.

    > Tutaj wszyscy je mają, pisałem przecież, że to nie slumsy.
    Wypytywałeś sąsiadów czy mają AC?? I oni cię za wścibstwo nie pogonili??
    To faktycznie nie slumsy - to dom wariatów. :))

    --
    Jotte