  • Data: 2010-10-06 22:43:34
    Temat: Re: Bratko zatrzymanie
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:4cacf8d9$1@news.home.net.pl Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> pisze:

    > Wszystko, _co_jest_towarem_, jest substancją chemiczną.
    Wiedziałem, że pierdniesz, wywołuje się ciebie równie łatwo jak sraczkę.
    Ale - jednak nieuk z ciebie koncertowy.
    Nie ma jak patent, prawo autorskie. Towarem są, owszem, tylko jakie z nich
    substancje chemiczne?

    > Jak ktoś tępy, to się nie domyśli oczywistych rzeczy
    Sensu mądrych słów nie trzeba się domyślać, one są bowiem jasne.
    A jak kto tępy, to wali bzdury, nie umie się precyzyjnie wysłowić, a potem
    się nieudolnie wykręca i dopowiada farmazony.
    Lawiruje jak eunuch, zamiast się przyznać jak mężczyzna do błędu i głupstw,
    albo chociaż zmilczeć ze wstydem.

    --
    Jotte