  • Data: 2010-10-06 23:38:02
    Temat: Re: Bratko zatrzymanie
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:4cad0695$1@news.home.net.pl Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> pisze:

    > Nawet jak się nie wyda - jest przestępstwem, ignorancie.
    Fajnie się wściekasz, marionetko. Zabawnie oglądać.
    Teraz poczekam na podstawę prawną.
    Pewnie będę czekał jak na Godota.

    > Biedaku... Męczą cię wspomnienia z dzieciństwa?
    Znów trafiłem z diagnozą! A jestem wszak amatorem!
    Pewnie dlatego, że kompletnego czuba to i zupełny laik bez pudła rozpozna.

    > Twoja zdolność wyczuwania sensu jest analogiczna do zdolności poprawnego
    > pisania słowa "bezsensowny".
    Przypadek. Przeoczyłem przy redagowaniu.
    Ale pisownię da się poprawić.
    Ciebie - w żadnym wypadku. Tylko utylizacja, nawet nie recycling.

    --
    Jotte