  • Data: 2010-10-06 23:11:30
    Temat: Re: Bratko zatrzymanie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    PMG pisze:

    > Nie wiem jakie ma znaczenie jak ktoś prywatnie sobie sklasyfikował
    > "materiały kolekcjonerskie". Istotnym, moim zdaniem, jest czy zgodnie z
    > przytoczonym przez Ciebie artykułem "racjonalnie przewidywalnym było
    > zamierzone uwolnienie substancji"? Jeśli sąd uzna że było to Bratko ma
    > pozamiatane.

    Wiesz, sąd teoretycznie może uznać, że racjonalnie przewidywalne jest
    użycie butaprenu jako środka odurzającego (skutki długofalowe widać na
    przykładzie tego cymbała Jotte) - sąd generalnie w Polsce może uznać
    wszystko, włącznie z totalnymi absurdami (np. uznanie uczestnika rajdu
    winnego naruszenia prawa o ruchu drogowym - konkretnie spowodowania
    zagrożenia w ruchu drogowym).

    Ale jeszcze jest Strassburg i tutaj pozamiatane może mieć... no cóż, nie
    Tusk, tylko każdy podatnik.