  • Data: 2010-10-06 23:24:03
    Temat: Re: Bratko zatrzymanie
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:4cad0144$1@news.home.net.pl Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> pisze:

    > Prawo autorskie towarem? Tylko w kontekście korupcji prawodawców.
    Fajny bełkot.
    Ale jeszcze coś o patencie zapomniałeś napisać. Też ewidentnie towar. Pewnie
    ci konceptu zbrakło, a chciałeś się szybko odgryźć, jak to w zad ukłuty,
    toteż pominąłeś.
    Ty się naprawdę nie wstydzisz siebie?

    > Dla ciebie widać nie.
    Szczeniacka odzywka.

    > Przynajmniej jesteś samokrytyczny.
    I druga równie chodnikowa.

    > Więc zmilcz, tępaku.
    Wylazł kolejny raz kretyn z worka.
    Mało kim się tak łatwo manipuluje jak tobą. Piszesz, co ci się każe.

    --
    Jotte