  • Data: 2013-10-15 17:14:40
    Temat: Re: Brat wyłudził (?) milion, da się coś zrobić?
    Od: "kashmiri" <k...@l...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

    "p47" wrote in message news:525c7ef9$0$29750$65785112@news.neostrada.pl...

    > Tak na marginesie, -okoliczności tej sprawy wydają mi się tak
    > nieprawdopodobne, że coraz bardziej watpię w realnośc opisywanego
    > zdarzenia,
    > No bo ot siostra spienięża caly swój majątek, czeka , az z różnych źródeł
    > zgromadzi równy milion po czym jednym przelewem bankowym przesyła go bratu
    > z tytułem "wpłata" i to bez żadnej podkładki, po czym ojciec jej, który
    > brał czynny udział w nakłanianiu jej do tego wyzbywania się majatku
    > zaprzestaje wszelkich z nia kontaktów i nie dba, ze córka i 4 wnucząt
    > osiąda na bruku.
> [...]

    Już pisałem, że wydarzenie jest autentyczne.
    Zdaje się, że ojciec nakłaniał ją w dobrej wierze, przynajmniej ona tak
    twierdzi. Dlaczego potem zerwał kontakt, dlaczego nie odbiera telefonów -
    znajoma nie ma pojęcia i jest to dla niej tym cięższe. Może to wyjdzie na
    wierzch w trakcie potencjalnej sprawy, gdyby nieoczekiwanie ojciec
    zdecydował się na złożenie zeznań. Nie wiadomo.
    Związek ojca z wnukami jest bardzo słaby, nie wiem czy chodzi o akceptację
    jej małżeństwa czy o coś innego, ale wybaczcie nie będę się dopytywać.
    Związek z synem dużo silniejszy.
    Pożyczenie pieniędzy bratu - no zaufała kobieta, cóż...
    Zresztą możecie to rozstrząsać teoretycznie, jeśli wolicie, w sumie żadna
    szkoda... Ja i tak jej podeślę jej linka do całej dyskusji, kiedy kobieta
    pozbiera się na tyle, żeby zechcieć jeszcze raz zawalczyć.
    Wielkie dzięki za Waszą wiedzę i gotowość dzielenia się nią.

    k.