  • Data: 2006-01-07 12:08:20
    Temat: Re: Bramki w metrze i art.54KW
    Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości <news:dpoafr$ear$3@nemesis.news.tpi.pl>
    websafe <d...@s...over.the.rain.bow> pisze:

    > Założyłem, że są wyraźne oznaczenia "wejście" / "wyjście"
    > wątpię, aby zwykły "pilnowacz" był uprawniony do wieszania
    > takich tabliczek. Dlaczego zatem Ty zakładasz, że "pilnowacz"
    > wymyślił daną regulację i że wszyscy są głupsi i myślą gorzej
    > od Ciebie? Czysty egoizm.

    Wybacz, ale kompletnie nic nie zrozumiałeś, z tego co napisałam.
    Oznaczenia "wejście" i "wyjście" w sklepach są jedynie po to, by informować
    i ułatwiać ludziom życie.
    Dlatego kategoryczne wymaganie od kogoś, by wychodził "wyjściem", choć w
    danej sytuacji z jakichś przyczyn wygodniej* jest mu wyjść "wejściem" jest
    po prostu absurdem i to miałam na myśli pisząc o wymysłach pilnowaczy.
    Równie głupi jest_nakaz_wchodzenia z wózkiem/koszykiem, choć klient zamierza
    kupić coś, co się do wózka/koszyka nie mieści (np. telewizor) albo zamierza
    tylko sprawdzić cenę jakiegoś towaru.

    * z założeniem oczywiście, że nikomu niczego się w ten sposób nie utrudnia

    --
    PozdrawiaM