eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBrak odpowiedzi na reklamacje uslugi telekomunikacyjnej przez 30 dni. › Re: Brak odpowiedzi na reklamacje uslugi telekomunikacyjnej przez 30 dni.
  • Data: 2007-12-05 11:44:14
    Temat: Re: Brak odpowiedzi na reklamacje uslugi telekomunikacyjnej przez 30 dni.
    Od: darw <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 5 Gru, 10:07, Rafal M <r...@g...com> wrote:
    > Witam
    >
    > Minelo 30 dni od daty zlozenia reklamacji uslugi telekomunikacyjnej.

    Masz oczywiście potwierdzenie jej złożenia?

    >
    > Nie otrzymalem wogole odpowiedzi - czy w takim razie moge ta
    > reklamacje traktowac za rozpatrzona pozytywnie?

    tak - pozytywnie.
    Dlatego zawsze pisze w reklamacji czego domagam się jako
    zadoscuczynienia.
    Bo inaczej możesz dojsc do sytuacji typu.
    Zlozona reklamacja, ze usługa nie dziala(la). - i rozpatrzenie
    pozytywne daje Ci tyle, ze mozesz wystapic z KOLEJNYM zadaniem - np.
    obnizenia abonamentu.
    Mialem taka sytuacje z UPC - na dezinfolinii zamowilem net. Osoba
    przyjmujaca zamowienie zlozyla zapewnienie, ze nie bede potrzebowal
    routera, tylko switch do podzialu dostepu na 3 komputery. Okazalo sie
    to nieprawdziwa informacja. Reklamacja uslugi z prosba o obnizke
    abonamentu w pierwszych dwoch miesiacach w sumie o 140 zl - aby
    wystarczylo na zakup routera -> umozliwienie korzystania z uslugi
    zgodnej z oczekiwaniami. Po ponad miesiacu czekania - przypomnialem
    sie i po rozmowach z kierownictwem dezinfolinii - potwierdzenie, ze
    reklamacja uznana z powodu przekroczenia czasu udzielenia
    odpowiedzi... (Gdyby sie odezwali wczesniej mogli by ta reklamacje
    zalatwic w inny sposob, np. uzyczajac router na czas trwania umowy.)

    > Jakie przepisy to regulaja? W rozporzadzeniu ministra dot. reklamacji
    > uslugi telekomunikacyjnej jest tylko mowa o czasie odpowiedzi na
    > reklamacje, nie ma nic na temat sankcji za niedotrzymanie tego
    > terminu.

    Uznanie reklamacji za rozpatrzoną pozytywnie jest przeciez pewna
    sankcja

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1