eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBrak odpowiedzi na reklamacje uslugi telekomunikacyjnej przez 30 dni. › Re: Brak odpowiedzi na reklamacje uslugi telekomunikacyjnej przez 30 dni.
  • Data: 2007-12-05 10:00:18
    Temat: Re: Brak odpowiedzi na reklamacje uslugi telekomunikacyjnej przez 30 dni.
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Rafal M pisze:
    > Witam
    >
    > Minelo 30 dni od daty zlozenia reklamacji uslugi telekomunikacyjnej.
    >

    Rozumiem, że masz potwierdzenie, że takową złożyłeś?

    > Nie otrzymalem wogole odpowiedzi - czy w takim razie moge ta
    > reklamacje traktowac za rozpatrzona pozytywnie?
    >

    Generalnie tak, ale... wiele osób nie za bardzo rozumie to pojęcie tak
    samo, jak opisuje to prawo- reklamacja jest roszczeniem wobec operatora.

    > Jakie przepisy to regulaja? W rozporzadzeniu ministra dot. reklamacji
    > uslugi telekomunikacyjnej jest tylko mowa o czasie odpowiedzi na
    > reklamacje, nie ma nic na temat sankcji za niedotrzymanie tego
    > terminu.

    Jest w ustawie: Art. 106. ust. 2. Jeżeli reklamacja usługi
    telekomunikacyjnej nie zostanie rozpatrzona w terminie 30 dni od dnia
    jej złożenia, uważa się, że ta reklamacja została uwzględniona.

    M.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1