eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBrak odpowiedzi na reklamacje uslugi telekomunikacyjnej przez 30 dni.Re: Brak odpowiedzi na reklamacje uslugi telekomunikacyjnej przez 30 dni.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.nask.pl!ne
    ws.nask.org.pl!news.germany.com!postnews.google.com!i12g2000prf.googlegroups.co
    m!not-for-mail
    From: darw <d...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Brak odpowiedzi na reklamacje uslugi telekomunikacyjnej przez 30 dni.
    Date: Wed, 5 Dec 2007 03:44:14 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 37
    Message-ID: <b...@i...googlegroups.com>
    References: <7...@o...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 217.74.68.2
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1196855054 31961 127.0.0.1 (5 Dec 2007 11:44:14 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 5 Dec 2007 11:44:14 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: i12g2000prf.googlegroups.com; posting-host=217.74.68.2;
    posting-account=xfltpgoAAABMyCHY7-oOXYG0EfqC8oGu
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.11)
    Gecko/20071127 Firefox/2.0.0.11,gzip(gfe),gzip(gfe)
    X-HTTP-Via: 1.1 firewall.office:8080 (squid/2.6.STABLE16)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:501624
    [ ukryj nagłówki ]

    On 5 Gru, 10:07, Rafal M <r...@g...com> wrote:
    > Witam
    >
    > Minelo 30 dni od daty zlozenia reklamacji uslugi telekomunikacyjnej.

    Masz oczywiście potwierdzenie jej złożenia?

    >
    > Nie otrzymalem wogole odpowiedzi - czy w takim razie moge ta
    > reklamacje traktowac za rozpatrzona pozytywnie?

    tak - pozytywnie.
    Dlatego zawsze pisze w reklamacji czego domagam się jako
    zadoscuczynienia.
    Bo inaczej możesz dojsc do sytuacji typu.
    Zlozona reklamacja, ze usługa nie dziala(la). - i rozpatrzenie
    pozytywne daje Ci tyle, ze mozesz wystapic z KOLEJNYM zadaniem - np.
    obnizenia abonamentu.
    Mialem taka sytuacje z UPC - na dezinfolinii zamowilem net. Osoba
    przyjmujaca zamowienie zlozyla zapewnienie, ze nie bede potrzebowal
    routera, tylko switch do podzialu dostepu na 3 komputery. Okazalo sie
    to nieprawdziwa informacja. Reklamacja uslugi z prosba o obnizke
    abonamentu w pierwszych dwoch miesiacach w sumie o 140 zl - aby
    wystarczylo na zakup routera -> umozliwienie korzystania z uslugi
    zgodnej z oczekiwaniami. Po ponad miesiacu czekania - przypomnialem
    sie i po rozmowach z kierownictwem dezinfolinii - potwierdzenie, ze
    reklamacja uznana z powodu przekroczenia czasu udzielenia
    odpowiedzi... (Gdyby sie odezwali wczesniej mogli by ta reklamacje
    zalatwic w inny sposob, np. uzyczajac router na czas trwania umowy.)

    > Jakie przepisy to regulaja? W rozporzadzeniu ministra dot. reklamacji
    > uslugi telekomunikacyjnej jest tylko mowa o czasie odpowiedzi na
    > reklamacje, nie ma nic na temat sankcji za niedotrzymanie tego
    > terminu.

    Uznanie reklamacji za rozpatrzoną pozytywnie jest przeciez pewna
    sankcja

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1