  • Data: 2004-05-26 17:30:32
    Temat: Re: Brak Karty Parkingowej
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur Golanski <A...@w...net.pl> napisał(a):

    > warunkiem jest posiadanie karty. Natomiast, aby skorzystać z miejsca
    > do parkowania przeznaczonego dla osoby niepełnosprawnej prawnie NIE
    > jest wymagane posiadanie karty parkingowej - oczywiście jest
    > najlepszym udokumentowaniem skorzystania z tego prawa, ale nie
    > jedynym. Odrębną sprawą jest też właściwe oznakowanie takiego miejsca,
    > bo są z tym problemy.

    Tak, chodzi o skorzystanie z miejsca oznaczonego kopertą z symbolem wózka w
    środku, a więc typowego miejsca przeznaczonego dla osoby niepełnosprawnej.
    Wydawało mi się, że w tym wypadku Karta Parkingowa jest jedynym dokumentem
    do tego uprawniającym. Byłem dziś w PFRONie i wystawili mi zaświadczenie o
    następującej treści:

    Pani X Y złożyła wniosek o wydanie karty parkingowej.
    Karta zostanie wydana w dniu 01.06.2004.

    W/w posiada zgodnie z orzeczeniem uprawnienia wynikające z art. 8 ust. 1
    ustawy z dnia 20.06.1997 prawo o ruchu drogowym

    Zamierzam to zaświadczenie pozostawić za szybą, ale nie wiem czy wystarczy.

    --
    chairon