  • Data: 2004-05-26 19:05:08
    Temat: Re: Brak Karty Parkingowej
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur Golanski <A...@w...net.pl> napisał(a):

    > IMHO wystarczające do potwierdzenia zajmowania miejsc parkingowych

    Cóż, wcale nie dziwię się ludziom, którzy obrzucają łaciną co poniektórych
    urzędników, bo niestety bałagan w naszym kraju jest niesłychany. Orzeczenie
    o stopniu niepełnosprawności odebraliśmy 14.05.2004 i do dnia dzisiejszego
    NIE byli w stanie sprowadzić druków Kart Parkingowych - to jest kpina! Tym
    bardziej, że celem złożenia orzeczenia było wydanie w/w karty, a obiecywali,
    że kartę wydadzą w dniu odbierania orzeczenia. Najgorsze w tym wszystkim
    jest jednak to, że szary człowiek może zapłacić za błędy jakichś panienek.
    W każdym razie serdecznie Ci dziękuję za zabranie głosu.

    --
    chairon