  • Data: 2004-05-27 13:09:25
    Temat: Re: Brak Karty Parkingowej
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa <a...@l...com> napisał:

    >Bezsensowna interpretacja IMHO.
    Jasne ;-) Ty znawca prawa. Eee, szkoda mojej klawiatury.

    >Uprawnienia przysługują osobie niepełnosprawnej - karta tylko je
    >potwierdza.
    To wcześniej napisałem - wystarczyło przeczytać z uwagą wątek od
    początku.

    >Oczywiście w obu przypadkach brak dokumentu może spowodować kłopoty,
    PJ tak, karty tylko wtedy gdy jest wymagana prawem (i to drobna
    różnica, którą wcześniej wyjaśniłem).

    >np. ktoś nie posiadający przy sobie dokumentu prawa jazdy nie może
    >zostać oskarżony o kierowanie pojazdem bez uprawnień
    Jest to zwykłe wykroczenie i za brak dokumentu kara wynosi 50 zł.

    >IMHO wyżej wymienione zaświadczenie w zupełności wystarczy,
    Gdybyś poczytał prawo, a zwłaszcza art. 8 PoRD, to zmieniłbys swą
    "interpretację", o znawco, do której nie jesteś upoważniony (od tego
    jest SN)
    Bez kolejnej odpowiedzi.

    Artur Golański