    From: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bony-obciazenie pracownika
    Date: 22 Apr 2008 21:32:43 GMT
    <fuff08$6mv$1@news.dialog.net.pl> <fufh05$3d0$1@news.onet.pl>
    <fufjmq$9r1$1@news.dialog.net.pl>
    <0...@i...dyndns.org.invalid>
    <fug3a7$q1p$4@news.onet.pl>
    <0...@i...dyndns.org.invalid> <fug567$s8$3@news.onet.pl>
    <0...@i...dyndns.org.invalid>
    <fuib41$fid$1@news.onet.pl>
    <0...@i...dyndns.org.invalid>
    <fulhrb$rh1$2@news.onet.pl>

    Tristan w <news:fulhrb$rh1$2@news.onet.pl>:

    > W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 21 kwiecień 2008 20:40
    > (autor 'Tom N'
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <0...@i...dyndns.org.invalid>):

    > A więc znacznie korzystniej dostać kasę a nie bon. I o tym pisałem. Bon to
    > same straty,

    Nie Tristan, gotówka, powyżej 380PLN z funduszu socjalnego tez jest
    opodatkowana.

    > Nie wiem, u nas nie ma takich sklepów. Pierwsze słyszę taką nazwę. Widać
    > kwestie regionalne.

    Tak, masz rację, SODEXHO -- jedna literka H sie zawieruszyła...

    Jakbyś szukał sklepów honorujących w swojej okolicy to tu masz:
    http://spp.sodexhopass.pl/nsaff/framework/aff.asp

    Albert, Avans, CCC, Shell, Deichmann, RTV EURO AGD, LIDL, SPOŁEM, REAL, JAF,
    JYSK, Media Markt, BP...

    To tylko kilka z długiej listy

    > No i dostał wtedy kasę? Czy po prostu nic?

    Nie wnikałem, i tak limit z FS był wykorzystany.

    > Nie po podarunek, a po część wypłaty i nie pobiegła, a dostała z wypłatą.

    Nie zmyślaj, albo inaczej -- pokaż, że to była część wypłaty, że brutto, za
    pracę, miała w gotówce i w bonach.

    > ZTCW to dawali i żadnego wyboru bon czy gotówka nie było.

    Zapytał oczywiście.

    > A nie? Inaczej po co dawałby bony?

    Jako prezent.

    > No przecie rozmowa jest o strącaniu podatku z pensji pracownika.

    I to pracodawca ma interes w pobraniu i odprowadzeniu podatku za tempego
    pracownika

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]