  • Data: 2013-05-18 11:39:29
    Temat: Re: Błyskanie światłem drogowym
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 15 May 2013, Shrek wrote:

> [...]
    [...]
    > Generalnie mogę mieć całe mnóstwo powodów żeby nie jechać "w miarę prosto".

    Zgoda.
    Podobnie jak zgoda co do zatrzeżenia jakoby wyłącznie kierujący
    samochodem miał obowiązek... i tak dalej :>

    > Jak już pisałeś to _ty_ oceniasz co jest dla _ciebie_ bezpieczne.
    > Jeśli oceniasz, że 20 cm to "bezpieczny odstęp", to proszę przyjmij
    > na klatę konsekwencję _swojej_ oceny.

    Jest jednak pytanie, czy on ten odstęp zmienił :)
    [...]
    > Podstawa prawna proszę. Gdzie stoi napisane, że w obrębie własnego,
    > wyznaczonego pasa nie mogę ominąć dziury, zrobic miejsca dla rowerzysty,
    > albo drugiego motocyklisty?

    Zdaje się, iż powyższe było już powodem niejednego flejma.
    Zmień założenie na takie: "wyznaczony pas jest na tyle szeroki,
    że mieszczą się obok siebie dwa samochody osobowe".
    Jadą sobie dwa samochody równolegle, z odstępem 15 cm.
    Czy wtedy wolno z zaskoczenia omijać dziurę?

    pzdr, Gotfryd