  • Data: 2013-05-20 08:53:16
    Temat: Re: Błyskanie światłem drogowym
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.05.2013 06:51, Shrek pisze:

    > "Gwałtowny - nagły, szybki" - po prostu istota korka. Przestań już

    Jak już pisałem, co "sprytnie" zignorowałeś - jeśli manewr nie jest
    gwałtowny, to zagrożenia nie stanowi, chyba że obtrąbieniem. No, jeszcze
    może być groźne jak jakiś debil przyciśnie motocyklistę czy rowerzystę,
    który akurat stoi obok niego. Ale to się zdarza tylko wyjątkowo tępym
    blondie - czyżbyś do nich należał?

    Zaś gwałtowny manewr jest jak najbardziej w korku możliwy. Nie będzie
    daleki, ale gwałtowny może być. I tylko takie stanowią zagrożenie.