  • Data: 2013-05-18 11:45:39
    Temat: Re: Błyskanie światłem drogowym
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 16 May 2013, Andrzej Lawa wrote:

> [...]

    Mnie też zaintrygowało dlaczego tylko "samochodem" ;>

    > Ależ tak. Patrzy - "kanion" szeroki na metr. Droga wolna. Obowiązek
    > spełniony.

    Nieprawda.
    Jeszcze nieco bonusów - a to czy któryś migacza nie włączył, a to
    czy nie widać że skręca (znaczy "jedzie po skosie", a nie "znienacka
    zmienia kierunek o 30 stopni").
    "Grupowicz napisał co napisał".
    Kanion szeroki na metr nie jest *wystarczającym* kryterium "wolnej
    drogi", pisze Ci to rowerzysta z ulubionym ćwierć kilometra między
    pasami :P

    > Nie. Wręcz przeciwnie - zmniejsza korek nie stojąc jak głupi w "ogonku".

    Skądinąd zgoda.

    pzdr, Gotfryd