eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawaRe: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-05-29 04:09:10
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-05-28, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No proste - jak mam chaupę letniskową ale przyjeźdzam tam na miesiąc w
    > wakacje to IMHO nie powinienem mieć prawa głosu w wyborach lokalnych. W

    Mowa o prawie głosu w sprawie chałupy, nie gminy gdzie ta chałupa jest.
    Teoretycznie mienie państwowe, drogi, parki, trochę budynków to taka
    współwłąsność obywateli.

    > Skoro mieszka tam twoja rodzina, to niech ona głosuje. A co "dobra na
    > którym ci zależy", to potem nie ty musisz ponosić konsekwencje tego "dobra".

    Jak nie jak może to dotyczyć Twoich bliskich, nieruchmości, mienia
    publicznego wypracowanego przez Twoich przodków i przez Ciebie?

    > Prawne. Inne to ty możesz mieć inny nie, albo te inne olać i państwu nic
    > do tego.

    Trochę się tego znajdzie, od ewentualnych kwestii podatkowych na
    ogólnych obowiązkach wynikających np. z obronności.

    --
    Marcin