eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-05-27 15:04:37
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Jak sobie życzysz.
    >
    > "Określenie wojującego:
    > Ludność terytorium nie okupowanego, która przy zbliżaniu się nieprzyjaciela
    > chwyta spontanicznie za broń, aby stawić opór inwazji, a nie miała czasu
    > zorganizować się zgodnie z art. 1, jeżeli jawnie nosi broń i przestrzega
    > praw i zwyczajów wojennych."
    >

    > No i?
    > Ten rowerzysta chwycił za broń albo jawnie ją nosił?
    > Ludzie w Buczy też? Najpierw związali sobie ręce z tyłu, a potem chwycili
    > za broń?

    "Zawiązali ręce z tyłu" - kto to *już* potwierdził i zweryfikował spoza
    Ukrainy? Propaganda wojenna zabija zaufanie do większości informacji
    szybko. U mnie na tej wojnie już zdążyła zrobić to solidnie.

    Poczekaj na interpretacje prawników Putina na miarę interpretacji
    prawników rządu federalnego USA "co miało nie być torturami".
    AFAIR Senat USA pierdolnął gadkę że USA nie potrzebują żadnych nowych
    praw jak ratyfikował konwencję o zakazie tortur. Gratuluje senatorom
    ich *fanatycznej* wiary w niewzruszoność "standardów" USA IMHO.

    --
    A. Filip