eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-05-27 15:21:46
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Wyznam szczerze, że na to bym nie wpadł, zwłaszcza że Shurek nic nie pisał
    > o wywracaniu na nice.

    Może wrzucił Heisenberga w tym sensie że to co chce się uzyskać
    dokładnie najbardziej wpływa na pomiar innych wartości. Takie odejście
    od zasady że można naraz zmierzyć sparowane wartości i zawsze/każdemu
    wyjdzie to samo. Zasadę Heisenberga można uogólnić na bardzo wiele
    sposobów i nie mam pewności czy Shrek nie uogólniał jeszcze inaczej.

    https://pl.wikiquote.org/wiki/Stefan_Banach

    --
    A. Filip