  • Data: 2024-10-01 10:52:03
    Temat: Re: Blokowanie dezinformacji
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.09.2024 o 15:25, Shrek pisze:

    > Istnieją.

    > Zasadniczo jeśli chcesz podjąć wobec nich działania prawne to potrzeba.

    Zasadniczo nie trzeba.
    Przykłady podawałem i uparcie je ignorujesz.

    > A w szczególności to że istnieją oczywiste nie uprawnia do blokowania po
    > uważaniu tych mniej oczywistych.

    Aaaa... tych mniej oczywistych?
    Czyli których?
    Jak ktoś zamieszcza pornografię dziecięcą to łamie prawo w sposób
    oczywisty, ale jak nawołuje do nienawiści i przemocy, to już nie w
    sposób oczywisty, więc nie blokujemy?

    Coś jak JF, który nie popiera nazioli, ale im się nie dziwi, więc w
    sposób nieoczywisty popiera nazioli?

    > Albo inaczej - istnieją trole? No
    > istnieją. Jesteś za tym żeby władza mogła blokować każdego którego uzna
    > za trola?

    Nie.
    Tylko tych, którzy w oczywisty sposób zagrażają społeczeństwu i łamią w
    sposób oczywisty prawo.
    Nie wiem dlaczego dorosłemu człowiekowi trzeba takie rzeczy tłumaczyć...

    Pozdrawiam
    Piotr