  • Date: Fri, 19 Feb 2010 10:50:28 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Blokada kół na terenie prywatnym legalna? Ja chyba śnię
    <4b7cee0c$1@news.home.net.pl> <hlithq$dc3$1@news.task.gda.pl>
    <4b7cfa7d$1@news.home.net.pl> <hliuhj$fmd$1@news.task.gda.pl>
    <4b7d0831$1@news.home.net.pl> <hlj1vd$3dq$1@news.task.gda.pl>
    <4b7d0d25$1@news.home.net.pl> <hlj6sv$m11$1@news.task.gda.pl>
    <4...@n...home.net.pl> <hlj9q6$rrf$1@news.task.gda.pl>
    <4b7d2c10$1@news.home.net.pl> <hljbbi$v71$1@news.task.gda.pl>
    <4b7d3a02$1@news.home.net.pl> <hljeh5$77k$1@news.task.gda.pl>
    <4b7dc6fd$1@news.home.net.pl> <hlleh0$5f3$1@news.task.gda.pl>
    <4b7e412c$1@news.home.net.pl> <hllhoo$ogg$1@news.task.gda.pl>
    <4...@n...home.net.pl> <hllldc$e08$1@news.task.gda.pl>

    szerszen pisze:

    > ale jednak sie daje, mapa graficzna tez nie wykazuje zadnego polaczenia

    Tia, a jak mi mapa wykazywała solidną wygodną drogę, a ja widziałem
    tylko jakieś bagno - to powinienem był zamknąć oczy, uwierzyć mapie i
    pojechać? ;->

    > ty masz swoja miarke w ocenianiu co jest bantdytyzmem i chamstwem, ja
    > swoja, w tym konkretnym przypadku, staje po stronie stacji

    Czyli bandytów. Brawo.

    > ty juz bys nic nie byl w stanie zrobic :)
    >
    > prosty zwiazek przyczynowo skutkowy ;)

    Taki z ciebie snajper, jak z królika komandos.

    > albo po prostu zwracala uwage na informacje umieszczone przy wjezdzie na
    > teren, po ktorym zamierzala sie poruszac, czyli robila to, co kazdy
    > kierowca robic powinien

    Iformacja powinna być dostatecznie wyraźna i zauważalna. Nie powinna
    wymagać szukania.

    > a wiesz ze dowodem w sadzie jest to, co sad uzna za dowod, a nie to co
    > klientowi sie wydaje?

    Och, jasna sprawa, ale jak mamy tak podchodzić do sprawy, to Grzegorz
    Przemyk tylko kilka razy spadł po pijaku ze schodów, a potem go lekarze
    z pogotowia dobili.

    > az tak nisko upadles, aby mi rodzine po katach rozstawiac, zastanow sie
    > troche, ja twojej matki nie tykam, wiec i badz laskaw sie od mojej
    > odfajkowac

    To ty, chamie, przestań mnie z tym zbrodniarzem porównywać.

    > a to juz zalezy dla kogo, dla niego nie bardzo, jak za cholowanie i

    Kup sobie może słownik ortograficzny, dobrze?

    > parking policyjny bedzie musial zaplacic kilkukrotna jego wartosc

    Nie będzie musiał. Może go zostawić w cholerę i problem będzie miał ten
    palant ze stacji. Choćby dlatego, że policja unika jak może przyjmowania
    watych kilka złotych wraków.

    > i uwazasz, ze to jest ok, aby o prawo do dysponowania swoja wlasnoscia,
    > trzeba sie bylo ubiegac latami po sadach, ty miales jedna sprawe, o

    To jest kwestia niewydolności systemu, a nie błędu metody.

    > kilka tysiecy, oni by mieli wiele spraw po kilkaset zeta, nie widzisz
    > dysproporcji pomiedzy zdarzeniem (robienie parkingu) a tym co chcesz
    > wymusic pozniej na wlascicielu stacji?

    Dlaczego jedno wymuszenie jest dla ciebie OK, a inne _rzekome_
    wymuszenie to już ZŁO?

    Poza tym jeśli na prawdę chodziło by tylko o miejsca, a nie o lewy
    dochód z haraczy, to wystarczyłoby wezwać kierowcę samochodu, który
    sobie zaparkował i idzie gdzieś indziej wezwać do opuszczenia terenu.
    Jakby odmówił - byłoby to wykroczenie i policja mogłaby z miejsca
    wystawić mandat.

    Mniej fatygi, mniej ztresu i zero bandytyzmu.

    > tak, kiedy sa klientami stacji, jak zaczynaja byc klientami mcdonaldsa,
    > albo pracownikami pobliskiego biura, miejsca postojowe juz dla nich nie sa

    I ponownie to samo pytanie: jak odróżnisz samochody? Będziesz śledził
    każdego kierowcę? Czy co parę minut wpadał do budynku przy stacji i się
    pytał, czyj to samochód i domagał się dowodu dalszego korzystania z
    usług BP? ;->

    > to juz kwestia odpowiednich uregulowan, zakladam, ze skoro czas zostal
    > ustawiony tak krotki, to zadnego bistro nie ma

    A ja zakładam, że skoro nie ma ogrodzenia, to jest to jeden kompleks ;->