  • Data: 2010-02-19 10:39:06
    Temat: Re: Blokada kół na terenie prywatnym legalna? Ja chyba śnię
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:4b7e5ed4$1@news.home.net.pl...

    > Tia, a jak mi mapa wykazywała solidną wygodną drogę, a ja widziałem
    > tylko jakieś bagno - to powinienem był zamknąć oczy, uwierzyć mapie i
    > pojechać? ;->

    tu masz dwie potwierdzajace sie wzajemnie "mapy"

    > Czyli bandytów. Brawo.

    juz ci pisalem, nie wszystko co napiszesz jest prawda

    > Taki z ciebie snajper, jak z królika komandos.

    a ktos pisal o "snajpieniu"?

    > Iformacja powinna być dostatecznie wyraźna i zauważalna. Nie powinna
    > wymagać szukania.

    alez byla, one jej nie szukala, dostrzegla ja wjezdzajac na stacje

    > Och, jasna sprawa, ale jak mamy tak podchodzić do sprawy, to Grzegorz
    > Przemyk tylko kilka razy spadł po pijaku ze schodów, a potem go lekarze
    > z pogotowia dobili.

    widzisz jakie to zycie niebezpieczne?

    > To ty, chamie, przestań mnie z tym zbrodniarzem porównywać.

    aha, wiec jak ja mam pretensje do ciebie, to ty masz do mojej rodziny?
    jednak niedaleko ci do buzdygana

    i nawet zwykle przepraszam ci przez gardlo nie przechodzi

    ale widac kultury z domu nie wyniosles

    > Nie będzie musiał. Może go zostawić w cholerę i problem będzie miał ten
    > palant ze stacji. Choćby dlatego, że policja unika jak może przyjmowania
    > watych kilka złotych wraków.

    zglosi jako porzucony, to odpowiednie sluzby go zabiora, a wlasciciel
    zaplaci, komornik sie o to postara

    > To jest kwestia niewydolności systemu, a nie błędu metody.

    niemoznosc legalnego zalozenia blokady w takim przypadku, to blad systemu,
    ktory nalezalo by naprawic

    > Dlaczego jedno wymuszenie jest dla ciebie OK, a inne _rzekome_
    > wymuszenie to już ZŁO?

    bo jedno bylo pierwsze, a drugie tylko w celu przywrocenia normalnosci

    > Poza tym jeśli na prawdę chodziło by tylko o miejsca, a nie o lewy
    > dochód z haraczy, to wystarczyłoby wezwać kierowcę samochodu, który
    > sobie zaparkował i idzie gdzieś indziej wezwać do opuszczenia terenu.

    czyli dla z powodu cudzej glupoty wlasciciel stacji ma zatrudniac ciecia,
    ktory bedzie mogl sobie pogadac do kogos, a ten ktos, sie zastosuje lub nie,
    czyli znowu chcesz obciazac kosztami wlasciciela terenu

    > Mniej fatygi, mniej ztresu i zero bandytyzmu.

    i przwie mala skutecznosc

    > I ponownie to samo pytanie: jak odróżnisz samochody? Będziesz śledził
    > każdego kierowcę?

    no pietro wyzej sam to postulujesz, wiec moze sam odpowiedz sobie na to
    pytanie

    > A ja zakładam, że skoro nie ma ogrodzenia, to jest to jeden kompleks ;->

    zalozyc sobie mozesz nawet noge na glowe, a i tak niczego to nie zmieni