  • Data: 2010-02-19 10:47:12
    Temat: Re: Blokada kół na terenie prywatnym legalna? Ja chyba śnię
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Feb 18, 6:13 pm, "pmlb" <p...@d...com> wrote:
    > <f...@g...com> wrote in message

    n.googlegroups.com...

> [...]
    > status...
    > Bo naprawde w Polsce ludzie sa tak bezmyslni, ze nie potrafia zakumac, ze
    > lotnisko to troche inne "podworko" niz reszta terenu
    > Od razu wyjasnima- podworko - to tak napisalem umownie teren ka ktorym
    > znajduje sie lotnisko, czyli taki obszar gdzie laduja i strtuja samoloty, sa
    > tam tez poczekalnie, kasy biletowe i tym podbne, naturalnie poczekalnie nie
    > sa na pasach startowych - czy mam dalej opisac co to jest lotnisko boi zaraz
    > sie znadzie ktos i napisze, ze nie mzoe zaparkowac na pasie startowym...

    Alez nie unos sie. Po prostu generalizujesz, ze "W UK na stacji
    benzynowej mozesz parkowac 2 godziny". Wiec podaje Ci przyklad gdzie
    nie mozesz. Po prostu wiekszosc stacji jest w miare duza i jest sporo
    miejsca poza stanowiskami obok dystrybutorow. Ale sa stacje male -
    albo bardzo oblegane i to czy w centrum - kolo Baker Street, czy
    daleko - w Tolworth. Na tych stacjach jest taki przerob ze chcialbym
    zobaczyc jak tam zaparkujesz na dluzej niz 10 minut.

    No chyba, ze dyskutujemy tutaj dla podbicia statystyk, to wtedy
    generalizujmy, bo bedzie sie mozna odwolywac, czepiac - w
    nieskonczonosc. A jak chcemy przedstawic swoja racje, to musimy byc
    troche precyzyjni - wcale nie mam na mysli podawanie definicji, czy
    cytowanie ustaw.