    From: "Krzysztof Z" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Błąd w sztuce lekarskiej JAK to ugryżć??
    Date: Thu, 24 Aug 2006 21:48:40 +0200

    Więc tak:
    1. Wady niestety nie dałoby się usunąć, jest to wada genetyczna spowodowana
    przez nieokreślony czynnik zewnętrzny, powstająca praktycznie w pierwszych
    godzinach życia zarodka wada, która może się przydażyć każdemu.
    2. Wczesne wykrycie wady umożliwia np podjęcie decyzji o przerwaniu ciąży (w
    naszym przypadku i tak nie byłoby o tym mowy) jak również inne prowadzenie
    ciąży w dalszym okresie.
    Poza tym od razu byłoby cięcie cesarskie a nie tak jak było czyli 14 godzin
    porodu i dopiero jak zrobiło się nieciekawie podjęcie natychmiastowej
    decyzji o cięciu.
    To już nawet nie chodzi od razu o sprawę sądową,
    właściciel tej prestiżowej kliniki poczyna sobie nieźle i jest bardzo czuły
    na temat opinii o jego klinice. Chodzi o to żeby zrobić ekspertyzę
    dokumentów najpierw prywatnie i jak będę miał podkładkę na piśmie to sobie
    wtedy z gościem pogadam. Jeżeli się nie dogadam to zrobię sprawę opisując
    jednocześnie ten przypadek w mediach, a na takim rozgłosie dla gościa z
    pewnością nie zależy.
    Szukając info w tej sprawie spotkałem się z wieloma drastycznymi przypadkami
    związanymi z tą kliniką.
    Czas z tym skończyć i ktoś się musi za to zabrać. Trafiło na mnie a ja nie
    odpuszczę. Moje pytanie jest jak mog uyzska ekspertzy dokumentacji medycznej
    PRYWATNIE?

    K.