  • Data: 2003-12-18 21:04:55
    Temat: Re: Blad w sztuce lekarskiej
    Od: Fumfol <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Moja sprawa dotyczyla czegos innego ale ja skladalam zawiadomienie do
    prokuratury o popelnienie przestepstwa, to prokuratura po przesluchaniu
    swaodkow po zebraniu opinii bieglych zdecydowala o skierowanie sprawy do
    sadu. Trwalo to 3 lata, jest to sprawa karna i taka sie robi z urzedu,
    jesli zamierzacie dochodzic odszkodowania to wtedy zaklada sie sprawe
    cywilna ale w ciagu trzech latach, oni moga powolywac nowych bieglych
    lub oprzec sie na sprawie karnej, mozna dogadywac sie tez ze szpitalem
    np i isc na ugode lub nie:)
    Jest jeszcze rzecznik odpowiezialnosci lekarskiej i taka instytucja jest
    prawie w kazdej miejscowosci -najlepiej dowiadywac sie o to w Narodowym
    Funduszu Zdrowia- ale tam sprawiedliwosci nie ma:(
    Pozdrwiam
    Ania