    From: Wwieslaw <u...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Biuro obrotu nieruchomościami
    Date: Wed, 04 Feb 2009 23:50:01 +0100

    Bet wrote:
    > Nie uważam, żeby jego praca była warta takiej sumy i nie dziwię się,
    > że ludzie próbują ją omijać. Prowizja ta IMHO przynajmniej 10x za
    > wysoka. Co państwo na to?

    Zalezy od posrednika. Jesli ja definiuje wymagania, i zamiast jezdzic 20
    razy do miasta oddalonego 300km na ogladanie nory opisanej jako lux
    aprtament, jade dwa razy bo juz za drugim posrednik znalazl to co
    chcialem, to juz mi sie zaczyna oplacac.

    Jezeli posrednik sprawdzi w sadzie KW, przyniesie mi odpis, skonsultuje
    na poziomie umowe przedwstepna - tym lepiej.

    Jezeli szukasz mieszkania w tym samym miescie co dotychczas, masz kupe
    wolnego czasu - wtedy nie warto zawracac sobie d4 posrednikiem.

    I wiem, ze takich solidnych posrednikow jest niewielu, ale czasami sie
    zdarzaja :)

    No i czasami Twoja wymarzona okazja bedzie dostepna tylko przez
    posrednika, wtedy placisz prowizje za unikalny towar :)

    Wieslaw