  • Data: 2009-02-04 19:57:15
    Temat: Re: Biuro obrotu nieruchomościami
    Od: Bet <h...@b...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Podziękuj cwaniaczkom co oglądali mieszkanie z agentem, a potem od sąsiada
    > brali numer telefonu do właściciela i dogadywali się bezpośrednio żeby
    > zaoszczędzić kilka złotych...

    kilka złotych?? u mnie w mieście 3,66% ceny nieruchomości brutto od
    każdej ze stron co daje ponad 7,32% do pośrednika za wystawienie kilku
    ogłoszeń w necie, przespacerowanie się na zwiedzanie mieszkania i
    wskazanie notariusza, u którego najlepiej załatwić formalności?

    Dla orientacji:
    Mieszkanie wartości 200 000zł
    Płacimy prowizję 7 320 zł od każdej ze stron
    co daje 14 640zł prowizji dla pośrednika.

    Nie uważam, żeby jego praca była warta takiej sumy i nie dziwię się, że
    ludzie próbują ją omijać. Prowizja ta IMHO przynajmniej 10x za wysoka.
    Co państwo na to?

    --
    Bet