eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBilet - cena nominalna › Re: Bilet - cena nominalna
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bilet - cena nominalna
    Date: Tue, 29 Apr 2008 08:01:32 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 18
    Message-ID: <fv6dme$epq$1@news.onet.pl>
    References: <fusg3m$fn6$3@news.onet.pl> <0...@n...onet.pl>
    <fuskut$qgl$2@news.onet.pl> <fut2h4$jcs$1@z-news.pwr.wroc.pl>
    <futbft$qtt$1@news.onet.pl> <futguq$jvf$1@z-news.pwr.wroc.pl>
    <fuub81$mme$1@news.onet.pl> <fuuum7$tmj$1@news.onet.pl>
    <fuuvoq$vqm$1@news.onet.pl> <fuv3ph$9g0$1@news.onet.pl>
    <fv02ft$jkp$1@news.onet.pl> <fv5j83$mu9$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: aza8.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1209448974 15162 83.27.138.8 (29 Apr 2008 06:02:54 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 29 Apr 2008 06:02:54 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    X-Sender: z7lW/V+SkmLR0zkQEbPLmTGAcDKUr3up
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:530537
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał
    > >
    > > Zatem: zbyt niska cena biletu powoduje, że na widowisko idą osoby,
    > > którym niekoniecznie zależy na tym.
    > >
    > > Wyższa cena biletu powoduje, że trafiają one do osób bardziej
    > > zainteresowanych.
    >
    > Ale weź pod uwagę, że organizator koncertu/imprezy/czegośtam może być
    > zainteresowany dotarciem do tych mniej zainteresowanych (przy założeniu
    > że zainteresowanie mierzy się możliwościami płatniczymi).
    >
    > Tak jak reklama ma swój target, tak i koncert (który jest często swojego
    > rodzaju reklamą - np. płyty) też ma swój.

    To może zorganizować imprezę zamkniętą np. z zaproszeniami imiennymi
    dystrybuowanymi w określonym środowisku lub według określonego klucza.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1