  • Data: 2024-02-13 06:18:49
    Temat: Re: Biegły z łodzi
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Stachowiaka było w 2016 to jeszcze się peło by mogło załapac, tylko, ze
    > trochę głupio sobie taką bombe pielegnować, no chyba, że to żadna bomba.

    Generalnie zasada jest taka, że żadna władza nie rusza kulsonów bo każda
    ich potrzebuje.

    > I jakby niec. Dlaczego?

    Z tego samego powodu co k.o.mendant wyjebał komendę z blutufa i chuja mu
    zarobili a nawet podwyżkę dostał. Zresztą dość skutecznie podnoszono że
    patusa odpalili. A prawda jest taka że stachowiak nie zginął za to że
    był patusem, a po prostu był do innego podobny.

    > Juz jakby nie kojarze, szczególnie tej szerokości.

    Był ostatnio wywiad z dzienikarzem. Skoro miał ksywkę nawiązującą do
    procederu, to chyba wiedzieli;)

    > Bo może jest to fakt medialnie małoprzekonywujący, oparty o brak
    > mozliwości formalnego stwierdzenia winy.

    Co z kolei jest oparte o kontrowersyjnego bieghłego który pojawia się
    zawsze jak policja kogoś zabije - czyli wracamy do punktu wyjścia. Jak
    policja przez pomyłke allbo i nie cię zabije, to pojawi się biegły i
    będzie że nic się nie stało.

    > Sam np. uważasz w przypadku
    > Stachowiaka, że kilkukrotne rażenie taserem to wystarczająca przesłanka
    > aby przyjąć, że tamci go zabili. Ale to w opinii sądu nie wystarczy i
    > nie jest to kwestia stronniczości czy niekompetencji tego sądu.

    Plus dusili do złamania grdyki. Tak jak pisałem - każdego jednego poddać
    podobnej obróbce - przecież nic w tym zełgo. Wyżyje to przeprosić.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!