  • Data: 2024-02-13 07:19:39
    Temat: Re: Biegły z łodzi
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-02-13, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Generalnie zasada jest taka, że żadna władza nie rusza kulsonów bo każda
    > ich potrzebuje.

    > Z tego samego powodu co k.o.mendant wyjebał komendę z blutufa i chuja mu
    > zarobili a nawet podwyżkę dostał. Zresztą dość skutecznie podnoszono że

    Mimo wszystko wierzę, że taki nr obecnie by nie przeszedł.

    > patusa odpalili. A prawda jest taka że stachowiak nie zginął za to że
    > był patusem, a po prostu był do innego podobny.

    Patusa też pewnie nie chcieli zabic a "jedynie" odpowiednio
    sponiewierać. Rzecz niejako wtórna.

    > Co z kolei jest oparte o kontrowersyjnego bieghłego który pojawia się
    > zawsze jak policja kogoś zabije - czyli wracamy do punktu wyjścia. Jak
    > policja przez pomyłke allbo i nie cię zabije, to pojawi się biegły i
    > będzie że nic się nie stało.

    No ale co zrobisz jeśli działa w granicach prawa? A adwokaci szukający
    różnych procesowych, formalnych kruczków to jakaś lepsza kategoria?
    Pewnie ich jest na pęczki.

    > Plus dusili do złamania grdyki. Tak jak pisałem - każdego jednego poddać
    > podobnej obróbce - przecież nic w tym zełgo. Wyżyje to przeprosić.

    Mówimy o mozliwości przypisania winy. Nikt nie kwestionuje że stało się
    coś złego.

    --
    Marcin