  • Data: 2004-12-15 18:58:30
    Temat: Re: Bezprawna publikacja zdjec w internecie.
    Od: twilight <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Dec 2004 08:17:03 GMT, Renata Gołębiowska
    <R...@a...waw.pl> wrote:

> [...]
    Zajrzyj na pl.rec.foto i zapytaj albo poszukaj w
    archiwum.Podajesz troche malo danych aby mozna bylo na ten
    temat sie wypowiedziec.IMO sprawa jest nie do wygrania,zwlaszcza
    jesli autor zdjec nie osiagal z tej publikacji korzysci majatkowej,a
    tak z reguly jest jesli idzie o netowe publikacje.Jesli zdjecia sa
    fragmentem jakiegos reportazu ,publikacja jest mozliwa bez zgody osob
    widocznych na zdjeciu.

    pozdrawiam
    twil