  • Data: 2008-05-13 20:02:29
    Temat: Re: Bezpodstawne zwolnienie dyscyplinarne - dlugie.
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zanies" <z...@z...pl> napisał w wiadomości
    news:g0cri8$e6d$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Licznik z zerwanymi plombami nie znajdowal sie rowniez w domu, a w miejscu
    > do ktorego dostep ma kazdy z ulicy (przeciez to garaze).

    W oryginale pisales o klodce, a nie o plombach...

    W dobrze pojetym interesie odbiorcy energii elektrycznej jest dbanie o
    stan/zabezpieczenie plomb.

    Ojciec zglosil policji _pierwsza_ zmiane klodki? Jezeli nie - niech to
    natychmiast zrobi!

    Ja nie twierdze, ze ktos jest nieucziwy. Ale...

    Telefon do ojca mieli. Nie bylo mocno skomplikowane i czasochlonne
    spowodowac, zeby przy zerwaniu klodki byl ktos upowazniony przez ojca.

    Dodatkowo znajac realia lokalnych zakladow, zanim ekipa dostala zlecenie,
    wyjechala i dojechala, to o akcji wiedzieli wszyscy pracownicy utrzymania
    ruchu.

    Przestaje sie to troche trzymac kupy :/

    sz.