  • Data: 2008-12-10 08:30:06
    Temat: Re: Bezpodstawne przeszukanie i zarekwirowanie sprzetu
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gargamel" <s...@d...pl> napisał w wiadomości
    news:ghm0k1$4li$5@news.wp.pl...

    > człowieku, ty chyba zielonego pojęcia o robieniu kopi bezpieczeństwa nie
    > masz, a już napewno takowych nie wykonywałeś!!!
    > zostawiajac kompa na noc to sobie mozesz zrobic kopię, ale
    > niebezpieczeństwa i w dodatku chyba na twardym dysku:O)

    ty mojej wyobrazni nie poruszaj, bo jednak o robieniu backupow to nie masz
    pojecia, skoro piszesz o plytach

    a po drugie to czytaj ze zrozumieniem, bo pisalem o zostawianiu kompa na
    noc, w celu zrobienia dodatkowej zdalnej kopii na dysku sieciowym, darmowym,
    lub wykupionym, w zaleznosci od ilosci danych, przy czym dla twojej
    informacji, nie zawsze trzeba robic kopie wszystkich danych, probramy
    dedywkowane sa w stanie backupowac tylko te dane, ktore sie zmienily od
    ostatniego backupu, wiec ilosc danych a zatem i czas sie skraca

    nie karze jej odrazu kupowac tasiemki czy macierzy