  • Data: 2008-12-10 14:27:18
    Temat: Re: Bezpodstawne przeszukanie i zarekwirowanie sprzetu
    Od: Tapatik <t...@b...adresu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jotte napisał:
    > W wiadomości news:ghm1lf$jli$1@inews.gazeta.pl Liwiusz

    > Dobrze poczytać znafcę...
    > A ja się męczyłem (i męczę) jak ten głupi ze strategiami, backupami
    > przyrostowymi, macierzami itp.
    > Chociaż z drugiej strony - może właśnie za to mi płacą?

    To zależy co chcemy kopiować.
    Jeśli mamy jeden komputer to wystarczą dwa dyski zewnętrzne. Dlatego
    dwa, żeby nas Policja nie zaskoczyła podczas wykonywania kopii :-)
    Natomiast jeśli mamy sieć z kilkunastoma komputerami w górę i kupujemy
    macierze, napędy taśmowe itp. to już jest inna bajka.

    Tak przy okazji: jest nalot na małe przedsiębiorstwo, które ma serwer i
    robi kopie bezpieczeństwa na macierz. Zabiorą macierz? Przecież to od
    cholery ciężkie i ciut ciut.... Nawet nie wiem, czy będą wiedzieli co
    zabrać oprócz zwykłych komputerów. Przypuszczam, że nawet komputera z
    szafy rackowej by nie zabrali, bo nie wiedzieliby jak to ugryźć.

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik