  • Data: 2008-12-09 07:52:04
    Temat: Re: Bezpodstawne przeszukanie i zarekwirowanie sprzetu
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AnnS" <anns@[wytnijto]o2.pl> napisał w wiadomości
    news:ghjhp8$sgt$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Ważne, nie ważne, ale na bieżąco potrzebne.

    ten a bierzaco potrzebne masz na dysku

    > Problem z przerzucaniem takiej ilości danych na serwer jest taki, że
    > najpierw trzeba mieć takie pojemne konto, a po prostu nie mam takich
    > możliwości.

    skoro na tym zarabiasz to i mozliwosci masz, to wcale nie sa duze pieniadze,
    a te z kolei mozesz sobie wzocvic w koszta dzialalnosci

    > A poza tym nie będę spać przy zgrzytającym dysku.

    a to juz kwestia przestawienia kompa, albo inwestycji w lepszy sprzet :)

    > A pożar to inna historia, jak człowiek w pożarze zginie, to co, będziesz
    > mówił, to czemu się wcześniej nie sklonował?

    a co ma piernik do wiatraka?

    > Są pewne granice przed czym można się zabezpieczyć i w jaki sposób.

    no wlasnie, a ty sie do nich nawet nie zblizylas

    > Z niektórymi stratami po prostu trzeba się pogodzić, ale jak jakiś
    > skurwysyn bezpodstawnie cię pozbawia twojej pracy i nic nie można mu
    > zrobić, to trudno się pogodzić.

    takie zycie, ale przed tym moglas sie zabezpieczyc, a tak naprawde nawet nie
    probowalas, nauczka na przyszlosc i tyle