  • Data: 2008-12-09 13:47:03
    Temat: Re: Bezpodstawne przeszukanie i zarekwirowanie sprzetu
    Od: "gargamel" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "szerszen" napisał:
    > w dzisiejszych czasach wcale nie tak trudno, zostawiasz kompa na noc i sie
    > backupuje, nie widze problemu, pozaru tez sie nie spodziewasz, a moze on
    > cie wszysktiego pozbawic, jesli dane sa tak wazne, powinny byc dodatkowo
    > zabezpieczone

    człowieku, ty chyba zielonego pojęcia o robieniu kopi bezpieczeństwa nie
    masz, a już napewno takowych nie wykonywałeś!!!
    zostawiajac kompa na noc to sobie mozesz zrobic kopię, ale niebezpieczeństwa
    i w dodatku chyba na twardym dysku:O)
    tak zeby poruszyć twoją wyobraźnię to zastanów się ile zajmie ci zrobienie
    kopii bezpeiczństwa takiego małego 100GB dysku na płytach DVD przynajmniej w
    ilosci 2ch kopii? (poza nagraniem jeszcze przynajmniej 2 krotnym sprawdzeniu
    nagranych danych z oryginałem, oraz przetransportowaniu jednej kopii w
    bezpieczne miejsce)

    a jak ktoś ma naprawdę duze ilości danych (tak jak informatyci, programiści)
    już DVD nie wystarczy, a trzeba bardzo drogiego sprzętu i drogich nośników,
    no i czas (czyli koszta) robienia kopii też są ogromne, a dziewczyna nie
    napisała ze posiada 5własnych serwerowni i domków na hawajach, jest pewnie
    bidna jak mysz kościelna i sprawy bezpieczeństwa też dostosowuje do
    zasobnosci swojego portwela, obwiniasz ją że nie nakradła milionów jak
    kulczyk, kwaśniewski i im podobnie tylko uczciwie pracuje?:O(