    From: "gargamel" <s...@d...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bezpieczne pieniądze, bezpieczny najem pokoju
    Date: Thu, 9 Apr 2009 20:33:36 +0200
    Sender: B...@p...centertel.pl

    skoro w umowie jest czynsz i kaucja (bez znaczenia czy na konto czy w łapę)
    to każdą wpłątę musisz mieć potwierdzoną, najprostrza jest wpłąta na kont, a
    jk w łapę to koniecznie żądaj pisemnego potwierdzenia zapłacenia
    kaucji/czynszu!!!!!

    bo jak będziesz płaciłw łapę i nie dostanesz powiadczeia to zgodie z umwą
    włściciel moze ci scignąć że czynszu nie płacisz, bo nie ma na to dowodów,
    jak gość ni chce dać potwierdzenia to znaczy że ie che załat, roste

    jak na mnie gość kantuje i tle, jak nie dał ci potwierdzeń za czynsz to idz
    do US, pokaż umowę i zgłoś podejrzenie nie płcenia podtków od najmu i po
    sprwie:O)